Thursday, June 10, 2010

Drawstring Bag...

huhuh...aku tak pernah buat beg...uupppss pernah sekali kot masa tu blajar ngan kak pah...lepas blajar tak pernah terpikir nak buat pulak..beg uncang nih mommy in law yang suruh buat...nak bawak masuk competition katanya...(maaaakkk...walaupun dah memang agak takkan menang..tapi puas ati gak la bleh siapkan satu untuk mak :) ) nasib la suruh buat beg uncang...kalo suruh buat beg baju kaa...mati katak aku nak kena pikir cara nak buat...mak nak ada sedikit sentuhan smocking pada beg tuh...dan syarat dia nak ada bunga reben...sebenarnya ni untuk pertandingan beg bunga reben nih...alkesah aku nih tak pernah buat bunga reben...macam ni la jadinyer beg aku...tak kesah laa...janji aku cuba kannnn....

p/s: kak jan @ kak pah, jangan gelakkkkk lagi...nanti jumpa kite gelak sama-sama...


beg smocking utk mak...


nampak tak bunga reben tuhhh...bunga reben kecoh namanyaaa...
aku beli yang siap dah...main tempek jek..tak yah fenin fenin kepala
nak memintal reben jadik bunga...hihihihhi...janji syarat ditepati...kekeke


End of story :P

3 comments:

Sharifah said...

hanyy so pinkish n cute :) alaaa.. i pon samae jekkk.. MIL punye request.. mesti la buat kan .huhuh.. smocking i lg kecohh.. sikit jekkkk

Erpha Ahdayani. said...

hany... never tried RE either... :)

ok lah tu! cantek... :)

hany's said...

kak jan...

kak jan nyer cantekkk laaa...hanyu punyer smocking macam kedekut jek...

erpha...
apa kata lepas ni kite terjun bidang RE pulakkk...mencuba kelainan plak..bleh apply RE on smocking dress....