Friday, July 24, 2009

wuhhuuuu....

ari tu aku ada mentioned yang aku perlu siapkan lagi 3 helai baju smocking kan....so now, aku dah siapkan 2 helai baju smocking..tinggai lagi satu...so, yang siap tuh untuk anak menakan, aleeya...sempat jugak siap...bleh la aleeya pakai raya nanti...






(budak nih sebok jek nak try pakai baju aleeya...sori na kakda...terpaksa pinjam sat...)
dan yang lagi satu ordered by jas...heheh...loyal customer...skali lagi untuk si chubby iwana...sronok jadi iwana...walaupun mama ngan papa dok jauh di UK, si mama tetap ingat kat iwana....jas n her husband, 'david bekam'...heheh...request nk baju sebijik macam fiefy nih...so..aku tak buat tayangan perdana la pattern smocking baju nih sbb mmg sama cuma size yang berbeza...wokeehh, till then...tunggguuuu last baju smocking dari aku...harap sempat siap...kalau semua dah siap, hajat dihati nak buat romper plak untuk baby...hehehe...

No comments: