Sunday, November 21, 2010

1st sewing project bersama nini...

sekarang ni mommy icca dah giat menjahit...so, best gak la ada geng menjahit...so, our 1st sewing project bersama ni kitorang pilih nak buat threader catcher mcm kawan2 blog buat...memula aku nak menghabiskan kain2 lebihan yg sangat banyak tuh...tapi tak kuasa mak nak cantum cantum memandangkan mommy icca dah siap lama dah...kang tak terbuat project lain plak...so, mula la mencari, menyelongkar kotak demi kotak nak cari kain2 yang terperam...dapat la jugak....tengok la hasil threader catcher aku...baper bintang dapat???? hehehe...janji nampak rupa dia kan....mat dia patutnya letak batting baru nampak comfy sket..tapi memandangkan bukan aku yang nak duduk atas mat tu, maka tak letak la batting..bakul dia plak memula tuh aku letak kain gam keras tu jek nak bg nampak terletak elok..tapi lembik gak hasilnya....so,aku tetas balik dan letakkan batting kat dalam tuh....nampak la rupa bakul sket...hehehe...okeppp...ni our 1st sewing project...nantikan 2nd projek kitorang plak yerrr...


2 comments:

Diah Rothman said...

Hany, one lovely attempt! Congratulations!

Afzaniza Hany said...

thanks kak dee...ni kes tengok dalam blog kak dee la nih...heheh