Monday, November 8, 2010

July & August...

last posted aku tentang birthday fiefy kan...haaaa...lepas fiefy, turn aku plak...birthday aku yang ke 30-an...hihih...tua daaahhhh...dan juga anniversary aku yang ke-6...Alhamdulillah, umur masih panjang, begitu juga mahligai yang aku dan suami bina bersama masih utuh...teringat zaman bercinta...dari form 4 sampai sekarang rasanya dah 16 tahun la kami bersama....tapi perkahwinan kami baru jek jangkau 6 tahun...banyak lagi yang perlu tempuh bersama...harap berkekalan hingga akhir hayat....amin...

us... ;)

Lepas turn aku...turn si kecik aku...bulan august....sekarang arief dah pun setahun 3 bulan...dah buleh jalan + lari kedek kedek macam itik...dah pandai bye bye, salam,panjat memanjat...dan suka mengusik fiefy, latest pandai main lat talilat tali tamplon...hehehe...tapi arief ni budak yang serious...berat mulut gak...puas ajar suruh sebut umi,lid,ball tapi yang dia buat cuma senyum sampai ke telinga....aisehhh, sapa ada petua bg budak banyak cakap?...apa-apa pun, semoga arief jadi anak yang soleh, bijak dan berjaya dunia dan akhirat...jom layan gambar2 arief....




Name : Syed Shazryl Arief Syed Atif
D.O.B: 5 August 2009 @ 1.37am @ 36 weeks
P.O.B: Hospital Besar Pulau Pinang











No comments: